000 01646nam a2200301 i 4500
997 0 0 _e2
007 ta
008 210121s2020 sp ||||e |||| 00| 0|spa d
017 _aC 1178-2020
020 _a9788412184891
080 _a159:028
080 _a860
100 1 _aPeix, Susana
_eaut
_927874
245 1 0 _aLectura e discapacidade
_b: que, quen e como
_c/ Susana Peix, Meritxell Almirall
260 _aA Coruña
_b: Bululú
_c, 2020
300 _a78 p.
_b: il.
_c; 24 cm
520 3 _aUnha das tarefas dos prescritores de literatura infantil é a de unir esforzos para garantir que todos os nenos e nenas accedan á lectura en igualdade de condicións, sobre todo, á lectura como fonte de pracer. Pero non todos os nenos e nenas teñen as mesmas capacidades... A miúdo pensamos na inclusividade como unha utopía, como un ideal que custa moito conseguir por falta de recursos materiais, humanos, económicos... Queremos romper con estes tópicos e concienciar do poder que temos os profesionais e as familias para contribuír á inclusividade plena. A maneira como tratamos ás persoas con discapacidade pode marcar unha gran diferenza no seu día a día e, como consecuencia diso, na nosa sociedade. Os pequenos cambios xerámolos cada un de nós.
521 _aTER
650 4 _aLectura
_xAprendizaje
_966939
650 7 _aLectura
_xAprendizaxe
_966940
650 4 _aLectura
_xDidáctica
_966941
650 4 _aLectura
_xDidáctica
_966941
650 4 _aDiscapacidad lectora
_927794
650 7 _aDiscapacidade lectora
_927793
650 7 _aOrientación
_910860
650 7 _aNEAE
_977315
700 1 _aAlmirall, MeritXell
_eaut
_966942