000 | 01646nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 210121s2020 sp ||||e |||| 00| 0|spa d | ||
017 | _aC 1178-2020 | ||
020 | _a9788412184891 | ||
080 | _a159:028 | ||
080 | _a860 | ||
100 | 1 |
_aPeix, Susana _eaut _927874 |
|
245 | 1 | 0 |
_aLectura e discapacidade _b: que, quen e como _c/ Susana Peix, Meritxell Almirall |
260 |
_aA Coruña _b: Bululú _c, 2020 |
||
300 |
_a78 p. _b: il. _c; 24 cm |
||
520 | 3 | _aUnha das tarefas dos prescritores de literatura infantil é a de unir esforzos para garantir que todos os nenos e nenas accedan á lectura en igualdade de condicións, sobre todo, á lectura como fonte de pracer. Pero non todos os nenos e nenas teñen as mesmas capacidades... A miúdo pensamos na inclusividade como unha utopía, como un ideal que custa moito conseguir por falta de recursos materiais, humanos, económicos... Queremos romper con estes tópicos e concienciar do poder que temos os profesionais e as familias para contribuír á inclusividade plena. A maneira como tratamos ás persoas con discapacidade pode marcar unha gran diferenza no seu día a día e, como consecuencia diso, na nosa sociedade. Os pequenos cambios xerámolos cada un de nós. | |
521 | _aTER | ||
650 | 4 |
_aLectura _xAprendizaje _966939 |
|
650 | 7 |
_aLectura _xAprendizaxe _966940 |
|
650 | 4 |
_aLectura _xDidáctica _966941 |
|
650 | 4 |
_aLectura _xDidáctica _966941 |
|
650 | 4 |
_aDiscapacidad lectora _927794 |
|
650 | 7 |
_aDiscapacidade lectora _927793 |
|
650 | 7 |
_aOrientación _910860 |
|
650 | 7 |
_aNEAE _977315 |
|
700 | 1 |
_aAlmirall, MeritXell _eaut _966942 |